O inițiativă a Autorității de Supraveghere Financiară
Sediu central: Alba Iulia, Calea Moților nr. 1, bl. S1H, Ap. 5, județ Alba, România

Punct de lucru: Alba Iulia, B-dul Republicii, nr. 26, județ Alba, România

Telefon:

+40745367389 / +40729308505

An înființare: 2012
  • Start-up
  • Hub / accelerator tehnologic
Activități
  • Dezvoltare
  • Cercetare
  • Consultanță
  • Proiectare
Specializări
  • Analiză predictivă
  • Roboți interlocutor
  • Învățare automată
  • Inteligență artificială
  • Blockchain / contracte inteligente
  • Aplicații distribuite
  • Management automat portofoliu
  • Robotică
  • GIS
  • IoT / senzori
  • Telematică
  • Analiză audio / video
  • Formulare online
  • Criptare conținut web
  • Securitate electronică
  • Rețele sociale
  • Altele
Tehnologii
  • Software / infrastructură virtuală
  • Cloud computing
  • Aplicații mobile
  • Big Data / analytics
  • IoT
  • Sisteme tranzacționale
  • Altele
Aplicabilitate
  • Platforme tehnologice
  • Societăți de asigurare
  • Intermediari în asigurări
  • Portal web / servicii de asigurare
  • Companii emergente în asigurări
  • Piață de capital
  • Instituții de credit
  • Administratori pensii private
  • Terțe părți
Profil companie (scop și componente)

Cloud SOFT este o companie de software, cu capital integral românesc, care oferă soluții de dezvoltare software, outsourcing, software la comandă, cercetare, consultanță, training și servicii în domeniul aplicațiilor web. Serviciile oferite se bazează pe tehnologii și principii dezvoltate cu ajutorul platformelor web, aplicațiilor desktop și destinate dispozitive mobile. Compania utilizează cele mai noi tehnologii de pe piață, compatibile cu dispozitive hardware, servere și mobile, adaptabile și deosebit de dinamice.

Obiectivul principal al companiei Cloud Soft este crearea unui pol de profesionalism în domeniul software în Alba Iulia, prin dezvoltarea de aplicații software profesionale, participare la cercetare și oferirea de servicii de outsourcing de un înalt nivel

calitativ. Regiunea pe care o acoperim este în afara sferei de influență a marilor companii de software și de aceea ne propunem o buna colaborare și integrare cu acestea. Compania are ca obiectiv dezvoltarea cercetării în domeniul software,

pe baza bunei colaborări cu mediul universitar și companii din țară și străinătate, prin parteneriate directe sau prin intermediul clusterelor.

Principiile care caracterizează soluțiile oferite de compania noastră au ca model de business sincronizarea, colaborarea și integrarea eficientă a dezvoltărilor noastre cu solicitările clienților, cu efort minim și eficiență maximă. Soluțiile proprii sau

cele solicitate de client integrează diverse tipuri de servicii, folosesc elemente de Cloud Computing ca IaaS, SaaS sau PaaS.

Echipa Cloud Soft este tânără, specializată, entuziastă, pregătită să colaboreze, să se integreze în cadrul altor echipe. Flexibilitatea și deschiderea față de client oferă dinamicitate echipei, împreună cu diversitatea de specializări pe care specialiștii noștri o au. Compania ofera solutii proprii in domeniul arhivarii electronice a documentelor (iArchive), managementul fluxurilor de business si de procese (CloudFlow), prin dezvoltarea de solutii integrate, pe baza modulelor dezvoltate, in functie de

solicitarile clientilor.

Divizia specializata in domeniul Robotic Processes Automation dezvoltă bots folosind tehnologia UiPath pentru clienti importanti din Romania.

Echipele Cloud Soft lucreaza in parteneriat cu companii din tara si din strainatate in dezvoltarea de proiecte in regim de outsourcing.

Competențele echipei Cloud Soft privind tehnologiile, servere de aplicații, platforme, Framework-uri, servicii web sau tool-uri de dezvoltare acoperă o gamă largă de produse şi sunt certificate de companii cu recunoaștere internațională, ORACLE, IBM, UiPath, Apple. O gamă largă de tehnologii sunt dezvoltate folosind unelte Open Source, de aceea compania oferă un raport calitate-preț eficient.

Produse companie

iArchive – solutia de arhivare electronica a documentelor este oferita in regim de Cloud sau on premise, este scalabila in functie de volumul de documente arhivate si ofera clientului variante modulare privind arhivarea simpla, arhivarea conform

legii sau administrarea/configurarea proprie a tipologiilor de documente, a utilizatorilor, a nomenclatoarelor specifice aplicatie. Un modul special gestioneaza in mod automat arhivarea documentelor prin utilizarea unor agenti programati.

Cloud Flow – solutia customizabila de management a fluxurilor de documente permite gestionarea, definirea si integrarea fluxurilor de business cu solutiile clientilor, precum si automatizarea anumitor componente din cadrul fluxurilor. Solutia este

modulara si ofera atat module particularizate la cererea clientilor cat si modul de administrare/configurare care permite definirea propriilor fluxuri cu actori, stari si tranzitii.

Portofoliu de aplicatii iOS: Loteria Bonurilor, Speed Reading Academy – aplicatie educationala de stimulare a citirii rapide, multilingua, bazata pe joc, Adamo Organizer, aplicatie pentru managementul contactelor si a activitatilor.

Toate solutiile oferite se pot integra cu orice tip de aplicatii fiind realizate pe platforme Web utilizand tehnologii Java.

Servicii oferite

Furnizare infrastructura hardware pentru aplicatiile livrate.

Servici de training:

– Instruire pentru administrarea si utilizarea aplicatiilor

– Training certificat ANC diverse domenii (IT, economic)

– Cursuri si specializari in IT (Java, UiPath, Cisco, Oracle, Project Management)

Referințe

Implementare bots (RPA – UiPath) pentru automatizarea proceselor din cadrul Telekom Communications Romania SA 

Sistem de Document Management pentru gestiunea specifica a proiectelor interne si externe in cadrul Asociatia Romana Bancilor

Sistem integrat de management a popririlor in cadul OTP Bank

Flux de procurement in cadrul OTP Bank

Integrare aplicatii proprii bancare cu serviciile de schimb de informatii ale ANAF. (OTP Bank, VIVA Credit IFN)

Web development și integrare Business Process Management pentru fluxuri bancare, emitere de documente, expunerea si folosirea serviciilor web, prelucrarea automata a mesajelor (IBM MQ Broker), dezvoltarea de fluxuri de business (IBM BPM)

Dezvoltare componente servicii web si integrari portal B2C pentru relatia cu clientii, a unei platforme de vanzare-cumparare auto, proiect de outsourcing cu echipe mixte in colaborare cu Fortech.

Dezvoltare componente servicii web si integare portal B2B pentru furnizor de componente electrice, proiect de outsourcing cu echipe mixte in colaborare cu AROBS Transilvania.

Dezvoltare fluxuri bancare de business, servicii web si automatizare procese operatiuni bancare, dezvoltate pe platforma IBM BPM, MQ Broker, client Raiffeisen Bank

Web development pentru managementul comenzilor de transport in cadrul companiei de transport de marfuri intern si international.

Dezvoltare aplicatie web pentru sistem de management al transportului cu taxi, integrat cu sistem GIS si aplicatie mobila iOS

Dezvoltare servicii web pentru tranzactii bancare cu card, utilizate in aplicatia B2C, a unui magazin de retail.

Integrare portal cu sisteme IoT, pentru managementul datelor și al clientilor utilizatori ai bicicletelor electrice, proiect de outsourcing in colaborare cu Fortech pentru Bosch Germania.

Registru National al Nomenclatoarelor Stradale, sistem GIS, proiect de outsourcing cu echipe mixte in colaborare cu Teamnet si Ymens.

Imlementare aplicatie de management a ajutoarelor in scoli (lapte si fructe), proiect in parteneriat cu Teamnet pentru APIA.

Rapoarte analitice la nivelul registrului agricol national – fermieri, proiect in parteneriat cu SIVECO pentru APIA.

Valoare adăugată
  • Inovația tehnologică
  • Calitatea experienței clienților
  • Atragerea mai bună de clienți
  • Creșterea eficienței
  • Proiectare mai bună a produselor
  • Managamentul și calitatea datelor
  • Management financiar și al riscurilor
  • Noi modele de business
  • Automatizare procese de business
  • Securitate
  • Personalizare produse și servicii
  • Optimizare costuri
Domenii
  • Management / dezvoltare produse
  • Distribuție / vânzări
  • Subscriere
  • Actuariat
  • Stabilire prețuri
  • Servicii post-vânzare și asistență
  • Managementul daunelor
  • Controlul pierderilor
  • Colectare date terțe părți
  • Managementul activității / sarcinilor
  • Procesare polițe asigurare
  • Managementul cunoștințelor
  • Management guvernanță / procese
  • Cultură organizațională / HR
  • Altele
Obiective, domenii și forme de cooperare

Implementarea de solutii si adaptarea solutiilor software cu cerintele clientului.

Aplicatii si servicii Web, automatizarea proceselor prin implementarea de bots si agenti programati.

Contract cadru cu comenzi negociate in functie de evaluarea pentru fiecare cerere in parte.

Contract cu pret fix pentru livrarea produselor/servicilor solicitate.

Contract de colaborare de tip time material, cu evaluarea lunara a costurilor resurselor implicate in proiectele comune/ aflate la dispozitia clientului.

Certificări

Oracle, IBM, Project Management

Piețe de desfacere

Romania, Germania, Elvetia

Close Menu