O inițiativă a Autorității de Supraveghere Financiară
Adresă: Str. Copilului nr. 16, et. 2, sector 1, Bucuresti, Romania
Telefon:

004021.224.40.00

An înființare: 2005
  • Start-up
  • Hub / accelerator tehnologic
Activități
  • Dezvoltare
  • Cercetare
  • Consultanță
  • Proiectare
Specializări
  • Analiză predictivă
  • Roboți interlocutor
  • Învățare automată
  • Inteligență artificială
  • Blockchain / contracte inteligente
  • Aplicații distribuite
  • Management automat portofoliu
  • Robotică
  • GIS
  • IoT / senzori
  • Telematică
  • Analiză audio / video
  • Formulare online
  • Criptare conținut web
  • Securitate electronică
  • Rețele sociale
  • Altele
Tehnologii
  • Software / infrastructură virtuală
  • Cloud computing
  • Aplicații mobile
  • Big Data / analytics
  • IoT
  • Sisteme tranzacționale
  • Altele
Aplicabilitate
  • Platforme tehnologice
  • Societăți de asigurare
  • Intermediari în asigurări
  • Portal web / servicii de asigurare
  • Companii emergente în asigurări
  • Piață de capital
  • Instituții de credit
  • Administratori pensii private
  • Terțe părți
Profil companie (scop și componente)

Suntem o companie românească de dezvoltare software cu birouri în București și Brașov. Cu o experiență de 12 ani, oferim servicii premium de dezvoltare de software la prețuri competitive. Suntem o echipă dinamică și foarte profesionistă de ingineri de software. Misiunea noastră este să furnizăm software de calitate. La timp. De fiecare dată.

Cu o experiență excelentă în UE, Australia și Statele Unite ale Americii, expertiza noastră este de a furniza soluții software de complexitate ridicată, cum ar fi aplicații personalizate, aplicații cloud și mobile, produse software integrate, precum și servicii de întreținere și suport pentru aplicațiile dezvoltate. Punctul nostru de vedere tehnic se referă la tehnologiile Microsoft, Oracle, iOS și Android.

Clienții noștri sunt companii și organizații de top din Europa, America de Nord și Australia. Portofoliul nostru include diverse proiecte la scară largă în diverse domenii de activitate, pentru clienți precum Microsoft, NN, Xerox, ING, Reuters, Weir Minerals sau IMG, pentru a numi doar câteva.

Produse companie

Dynamic DOX® este o platformă web de ultimă generație, care oferă o soluție pentru gestionarea fluxurilor de lucru, a datelor, a procedurilor, a documentelor și a proceselor de raportare într-o organizație. Opțiunile de configurare multiple minimizează nevoia de dezvoltare personalizată, punerea în aplicare rapidă și reducerea drastică a costurilor pentru întreținerea sistemului. Dynamic Dox permite organizațiilor să proiecteze vizual și să implementeze procese digitale fără a fi nevoie de codificare. Acest lucru permite organizațiilor să implementeze rapid procese digitale eficiente și transparente, precum și tranziția de la „procese” pe hârtie sau prin e-mail.

www.dynamic-dox.com

 

Servicii oferite

Ø  Data Management Solutions (Microsoft SQL Server, SSAS, SSRS, Oracle DB)

Ø  Data Migration and Processing (SSIS, SSAS)

Ø  Enterprise portals (CMS, SharePoint)

Ø  Custom Solutions (.NET framework)

Ø  Geographical Information Systems (GIS)

Ø  Geospatial Analysis and Consultancy Services

Ø  Business Intelligence solutions (SSIS, SSAS)

Ø  Business workflow (WPF, .Net)

Ø  Cloud solutions (Azure, AWS)

Ø  CRM (MS Dynamics CRM)

Ø  Mobile (Android, iOS, Microsoft)

Ø  Software product development

Ø  Simulation solutions 

Referințe

Payments System – NN Asigurări

Core Loan Management System – RapidAdvance

Naval Ship Management Platform – Mastex

Airport Tower Control Simulator – Canadian Data Software

Various business critical systems – Banca Comercială Română

Valoare adăugată
  • Inovația tehnologică
  • Calitatea experienței clienților
  • Atragerea mai bună de clienți
  • Creșterea eficienței
  • Proiectare mai bună a produselor
  • Managamentul și calitatea datelor
  • Management financiar și al riscurilor
  • Noi modele de business
  • Automatizare procese de business
  • Securitate
  • Personalizare produse și servicii
  • Optimizare costuri
Domenii
  • Management / dezvoltare produse
  • Distribuție / vânzări
  • Subscriere
  • Actuariat
  • Stabilire prețuri
  • Servicii post-vânzare și asistență
  • Managementul daunelor
  • Controlul pierderilor
  • Colectare date terțe părți
  • Managementul activității / sarcinilor
  • Procesare polițe asigurare
  • Managementul cunoștințelor
  • Management guvernanță / procese
  • Cultură organizațională / HR
  • Altele
Obiective, domenii și forme de cooperare

Dezvoltarea parteneriatelor atât pentru piața internă, cât și pentru cea externă.

Participarea la evenimente și conferințe IT & C.

Crearea de noi oportunități pentru piața internă și externă.

Certificări

Microsoft Gold Certified Partner; ISO 9001/2017

Piețe de desfacere

Europa, SUA, Canada, Australia

Close Menu