O inițiativă a Autorității de Supraveghere Financiară
Adresă: 

Bdul Carol I nr. 31-33, sector 2, Bucuresti, Romania

Telefon:

0751.373.932

  • Societate de asigurare
  • Intermediar
  • Asociație profesională
Profil companie (scop și componente)

Valorile fundamentale ale companiei ASIROM VIG sunt:

Respectarea obligatiilor contractuale asumate fata de clienti

Asigurarea protectiei clientilor reprezinta prioritatea noastră principala. Obligatiile contractuale asumate fata de clienti vor fi indeplinite in fiecare caz, compania fiind orientata catre indeplinirea nevoii de siguranta a clientului si acordarii de sprijin in cazul in care intervine riscul asigurat.

Credibilitate

Actiunile si eforturile companiei ASIROM se orienteaza catre asigurarea protectiei clientilor si pastrarea credibilitatii in fata lor si a angajatilor. Fiecare angajat isi asuma personal responsabilitatea de a mentine cele mai inalte standarde de comportament si calitate a serviciilor, pentru a servi cat mai bine nevoile clientilor. 

Modernitate

ASIROM este o companie moderna ce se angajeaza sa ofere clientilor sai produse si servicii inovative, care sa serveasca nevoile lor intr-un mod profesionial.

Accesibilitate

ASIROM lucreaza constant pentru imbunatatirea calitatii si accesibilitatii produselor si serviciilor oferite. Compania se angajeaza sa ofere consultanta si acces permanent la toate informatiile de care clientul are nevoie, printr-o comunicare transparenta si produse croite dupa nevoile cumparatorului. 

Valoare adăugată
  • Inovația tehnologică
  • Calitatea experienței clienților, fidelizarea clienților
  • Atragerea mai bună de clienți
  • Creșterea eficienței
  • Proiectare mai bună a produselor
  • Managamentul și calitatea datelor
  • Management financiar și al riscurilor
  • Noi modele de business
  • Automatizare procese de business
  • Securitate
  • Personalizare produse și servicii
  • Optimizare costuri
Domenii
  • Management / dezvoltare produse
  • Distribuție / vânzări
  • Subscriere
  • Actuariat
  • Stabilire prețuri
  • Servicii post-vânzare și asistență
  • Managementul daunelor
  • Controlul pierderilor
  • Colectare date terțe părți
  • Managementul activității / sarcinilor
  • Procesare polițe asigurare
  • Managementul cunoștințelor
  • Management guvernanță / procese
  • Cultură organizațională / HR
  • Altele
Obiective, domenii și forme de cooperare
Close Menu