O inițiativă a Autorității de Supraveghere Financiară
Adresă: TechHub @ Campus 4-5 Bonhill Street, London EC2A 4BX, United Kingdom
Telefon:

+44(0)2035 145263

An înființare: 2015
  • Start-up
  • Hub / accelerator tehnologic
Activități
  • Dezvoltare
  • Cercetare
  • Consultanță
  • Proiectare
Specializări
  • Analiză predictivă
  • Roboți interlocutor
  • Învățare automată
  • Inteligență artificială
  • Blockchain / contracte inteligente
  • Aplicații distribuite
  • Management automat portofoliu
  • Robotică
  • GIS
  • IoT / senzori
  • Telematică
  • Analiză audio / video
  • Formulare online
  • Criptare conținut web
  • Securitate electronică
  • Rețele sociale
  • Altele
Tehnologii
  • Software / infrastructură virtuală
  • Cloud computing
  • Aplicații mobile
  • Big Data / analytics
  • IoT
  • Sisteme tranzacționale
  • Altele
Aplicabilitate
  • Platforme tehnologice
  • Societăți de asigurare
  • Intermediari în asigurări
  • Portal web / servicii de asigurare
  • Companii emergente în asigurări
  • Piață de capital
  • Instituții de credit
  • Administratori pensii private
  • Terțe părți
Profil companie (scop și componente)

Paradigma actuală a dezvoltării și a implementării aplicațiilor (fie în cloud sau on-premise) presupune existența unei infrastructuri fizice / virtuale care trebuie protejată fie prin adăugarea de straturi peste straturile controalelor, fie prin adăugarea mai multor sisteme de monitorizare și alertare (inclusiv cele bazate pe comportamentul utilizatorului și Inteligența artificială).

Chiar dacă credem că adaugă valoare acestora, credem, de asemenea, că principalul motiv pentru care acestea există este că datele găzduite în acele aplicații sunt „relevante”. Asta înseamnă că dacă cineva va trece toate controalele, va avea acces la informații sensibile.

Ce se întâmplă dacă datele erau „irelevante” sau nu existau date de captat? Ce se întâmplă dacă nu există nicio parolă pentru accesare? Sau, dacă datele găzduite au fost criptate într-un mod care ar face (practic) imposibil pentru un om / mașină să citească? Am dezvoltat tehnologiile noastre care încearcă să răspundă la acest set de întrebări, folosind o abordare „Securitate din interior”.

Înființată în 2015, UNLOQ este o companie de securitate digitală care se adresează organizațiilor care doresc să consolideze nivelul de securitate și să devină conforme cu legislația privind confidențialitatea datelor.

Soluțiile noastre se concentrează pe:

  • Gestionarea ciclului de viață al consimțământului (pentru respectarea GDPR și nu numai);
  • Gestiunea sigură a structurilor de date (IoT);
  • Înregistrarea identității;
  • Autentificare multi-factor;
  • Criptarea datelor;
  • Gestionarea flexibilă a drepturilor de acces.

Prin toate aceste soluții, UNLOQ ajută organizațiile să unifice și să păstreze datele stocate în prezent în silozuri, oferind în același timp o experiență remarcabilă pentru utilizatori.

Produse companie

Clym

Clym este un instrument de gestionare a ciclului de viață al consimțământului care vă ajută să respectați obligațiile de protecție a datelor, cum ar fi GDPR. (Regulamentul general privind protecția datelor, aplicat începând cu data de 25 mai 2018). Gestionați modulele cookie, consimțământul, politica de confidențialitate și condițiile de utilizare într-o aplicație sigură și adaptivă. Oferim utilizatorilor libertatea de a-și gestiona și retrage consimțământul în orice moment. Dovada respectării GDPR este dovedită prin: chitanțe de consimțământ, sistem complet verificat, criptare a datelor, procese GDPR, roluri și drepturi, transparență și personalizare.

UNLOQ Admin

UNLOQ Admin este o platformă sigură pentru crearea interfețelor de administrare pentru aplicații și dispozitive conectate. Sistemul permite gestionarea a mii de aplicații și dispozitive, creând un mediu securizat pentru configurarea de la distanță și actualizarea de la distanță a aplicațiilor, facilitând în același timp colaborarea.

Platforma are șase componente principale care guvernează administrarea aplicațiilor și accesul la date: Configurări, Zone, Fluxuri și Vizualizări, Audit, Drepturi & Permisiuni și Criptare.

UNLOQ KMS

UNLOQ KMS este un sistem de gestionare a cheilor de criptare care permite organizațiilor să aplice conceptul Seal Atomic pe sistemele lor. Sistemul permite unei companii să administreze miliarde de chei, practic una pentru fiecare câmp în baza lor de date. Astfel, o bază de date existentă poate deveni o grămadă de text cifru fără nici un sens dacă nu aveți acces la chei.

 

UNLOQ KMS are patru componente principale care guvernează modul în care se acordă accesul la date: Permisiuni, Politici, Management cheie și Traseu de audit.

UNLOQ MFA

UNLOQ MFA este o soluție de autentificare fără parolă care ajută companiile să-și crească securitatea informatică prin îndepărtarea de la autentificarea bazată pe parolă și întoarcerea la autentificarea multifactorială.

Servicii oferite

În plus față de produsele noastre, UNLOQ oferă și următoarele servicii complementare:

  • La instalarea premisă sau la instalarea instanțelor private în Cloud.
  • Dezvoltarea de aplicații personalizate, concentrându-se pe soluții care necesită un grad mai ridicat de securitate.
Referințe

În prezent căutăm să îmbogățim lista noastră de produse utilizând capacitățile noastre tehnice, astfel încât să oferim o platformă sigură cu soluții pentru înregistrarea identității, multiple modalități de autentificare, diferite tipuri de criptare a datelor, gestionarea flexibilă a drepturilor de acces și structuri de date.

De asemenea, intenționăm să folosim tehnologii de securitate fără parole și tehnologii asemănătoare blockchain, combinate cu un timp mai bun de comercializare și costuri totale de proprietate mai mici pentru a obține un avantaj competitiv semnificativ.

Valoare adăugată
  • Inovația tehnologică
  • Calitatea experienței clienților
  • Atragerea mai bună de clienți
  • Creșterea eficienței
  • Proiectare mai bună a produselor
  • Managamentul și calitatea datelor
  • Management financiar și al riscurilor
  • Noi modele de business
  • Automatizare procese de business
  • Securitate
  • Personalizare produse și servicii
  • Optimizare costuri
Domenii
  • Management / dezvoltare produse
  • Distribuție / vânzări
  • Subscriere
  • Actuariat
  • Stabilire prețuri
  • Servicii post-vânzare și asistență
  • Managementul daunelor
  • Controlul pierderilor
  • Colectare date terțe părți
  • Managementul activității / sarcinilor
  • Procesare polițe asigurare
  • Managementul cunoștințelor
  • Management guvernanță / procese
  • Cultură organizațională / HR
  • Altele
Obiective, domenii și forme de cooperare

Produsele și serviciile noastre sunt de încredere pentru unele dintre cele mai inovatoare organizații care dețin adesea poziții de partener strategic și de conducere în managementul identității și accesului, al transporturilor, al infrastructurii și al organizațiilor guvernamentale locale.

Căutăm să colaborăm cu companii și organizații din sectorul public și privat care recunosc importanța securizării datelor digitale și sunt deschise colaborării cu companii noi pentru a-și îmbunătăți capacitățile și tehnologiile de inovare.

Certificări

Membri ai IAPP (International Association of Privacy Professionals);  ISO 27001, ISO 9001 și ISO 22301

Piețe de desfacere

Soluțiile noastre sunt utilizate de companii din întreaga lume, dar pentru moment ne concentrăm pe colaborarea cu organizațiile europene.

Close Menu